პროექტები



პროექტი  რუსულ  ენაში
IX  კლასი                                     სახელმ: მ.ლორთქიფანიძე  და სხვ. «Русский язык»


პროექტის  სახელწოდება
,,Только нога  ступила  в  Кавказ,
                                            я  вспомнил, 
                                              что  я – грузин...,,
Вл.Маяковский
პროექტის  მთავარი
იდეა
 ვლ. მაიკოვსკის   დამოკიდებულება  საქართველოსთან. მოსწავლეები  ეცნობიან  პოეტის  ბიოგრაფი, ის შემოქმედებასა  და  კავშირს  საქართველოსთან.
პროექტის  აქტუალობა
მოსწავლეები ისწავლიან:
Ø მასალების მოძიებას, რესურსების ორგანიზებას;
Ø აიმაღლებენ  შინაგან მოტივაციას;
Ø გამოუმუშავდებათ  თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევები (კომუნიკაციის, ჯგუფური მუშაობის);
Ø გაამდიდრებენ  ლექსიკას;
Ø შეძლებენ რუსულ ენაზე კომუნიკაციას, შეეჩვევიან საჭირო კონსტუქციების სწორად გამოყენებას
პროექტის  მიზნები
·      მოსწავლეთა ანალიტიკური, კვლევითი  და  შემოქმედებითი  უნარ-ჩვევების  განვითარება;
·      მოტივაციის ამაღლება;
·      რუსულ  ენაზე  წერითი  და  ზეპირი  კომუნიკაციის უნარის  განვითარება.
მონაწილეთა  ასაკი
15 წელი,IX კლასი.
ვადები / ხანგრძლივობა
3 თვე
მოსალოდნელი შედეგები



როექტი ხელს შეუწყობს :
Ø მოტივაციის  ამაღლებას;
Ø კვლევის, ინორმაციის  მოპოვების,მ ისი  დახარისხების  და დამუშავების  უნარ–ჩვევის  გამომუშავებას.
Ø შექმნიან  ექსკურსიის  მარშრუტს, სურათების  ალბომს, გამოუშვებენ  კედლის  გაზეთს;
Ø გააკეთებენ  მოძიებული  მასალის პრეზენტაციას;
Ø ისწავლიან ვლ.მაიაკოვსკის ლექსებს;
Ø ჩაატარებენ ლიტერატურულ - მუსიკალურ კომპოზიციას;
Ø განათავსებენ მასალას ბლოგზე;.
Ø ისწავლიან  წერის  სათანადო  სტრატეგიების  გამოყენება.
პროექტისთვის საჭირო რესურსები




სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი, პრინტერი, ავტობუსი, ფოტოაპარატი, ვატმანის  ქაღალდი, ფლიპცარტი; ფერადი  ფანქრები, ფლომასტერები; სცენა, დეკორაციები; აუდიომაგნიტოფონი;  დარბაზი; ფოტოები .     გიდი
 Вл. Маяковский Биография.     Вл. Маяковский-Стихи. Маяковский и Грузия - Литература - Очерки.
Википедия.- მასალები  ვლ.მაიაკოვსკის შესახებ.
ნინო ტაბიძე-შეხვედრა  მაიაკოვსკისთან (წიგნიდან  ტიციანი  და  მისი მეგობრები).                   
ტიციან ტაბიძის  სახლ - მუზეუმი ჭყვისში;  ვლ.მაიაკოვსკის  სახლ - მუზეუმი  ბაღდადში
პროექტის მსვლელობა

აქტივობა 1. ჯგუფებად  დაყოფა
მოსწავლეები  იყოფიან  3  ჯგუფად  (3-3 მოსწავლე) თითოეულ    ჯგუფს ეძლევა  დავალება  „რატომ  ლაპარაკობს  ვლადიმერი მაიაკოვსკი, რომ  ის  „ქართველია“ ?“
ჯგუფები მითითებულ  დავალებებთან  დაკაშირებით ინფორმაციას  მოიძებენ  ინტერნეტში. 

აქტივობა 2.
მოძიებული  ინფორმაციის   დამუშავება  და წარდგენა ;

აქტივობა 3.
  • გაცნობა:  ნინო  ტაბიძე- შეხვედრა  მაიაკოვსკისთან (წიგნიდან  ტიციანი  და  მისი  მეგობრები).  
აქტივობა 4 .                                                                 
  • ექსკურსიის გეგმის შემუშავება;
  • მარშრუტის დადგენა; 

აქტივობა 5.
  • ექსკურსია - ჭყვიში-ბაღდადი;
  • ტიციან ტაბიძისა და  ვლ.  მაიაკოვსკის  სახლ-მუზეუმებში.
  • ექსკურსიამდე მოძიებული ინფორმაციის  პრეზენტაცია;
  • მუზეუმებში  დამატებითი  ინფორმაცაციის მოპოვება. 
აქტივობა 6.
  • ექსკურსიის  დროს  ნანახის   დამუშავება და  შტაბეჭდი-ლებების  გაზიარება;
  •  ფოტოალბომის შექმნა და კედლის გაზეთის  გამოშვება.                                                                                           
აქტივობა 7. პრეზენტაციის  მომზადება  თემაზე:ვლ.მაიაკოვსკი  და  საქართველო’’ .                                                
აქტივობა 8.
  • მომზადებული  პრეზენტაციების  პრეზენტირება;
  • შეჯამება;  
  •  პრეზენტაციების  განთავსება  ბლოგზე.
აქტივობა 9. ,,Только нога  ступила  в  Кавказ, я  вспомнил,  что  я – грузин...,, - ლიტერატურულ-მუსიკალური  კომპოზიციის  მომზადება:
  • ლექსების  შერჩევა, განაწილება, მხატვრული დამუშავება; 
აქტივობა 10 ,,Только нога  ступила  в  Кавказ, я  вспомнил,  что  я – грузин...,, - ლიტერატურულ-მუსიკალური  კომპოზიციის  ჩატარება.

აქტივობა 11ჩატარებული   ღონისძიებების  გამოფენა -პრეზენტირება, მასალების  განთავსება  ბლოგზე.

საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან   ესგთან  კავშირი:
ქართული  ლიტერატურა, ისტ
პროექტის  ხელმძღვანელი    (მასწავლებელი)
სვეტლანა  ბოკუჩავა, რუსული  ენის  მასწავლებელი
ხელმძღვანელის                         ელფოსტა:
svetlanabokuchava51@gmail.com
პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი




















































No comments:

Post a Comment